Monday, February 23, 2009

Rintihan Hati Mama Qisya

Qisya dah turn 4 months last week..
Mama & Qisya teruk demam.. Sian Qisya smp xde suare.. nak nangis pn xde suare.. Org kate sbb Qisya dh pandai meniarap.. sbb tu demam...Thanks kat Papa sebab jaga Qisya n Mama!!!

****Rintihan Hati Mama Qisya******
Sayang Mama Qisya... knp xmo hisap Tek Mama direct lg? Mama Miss your sucktion!!! Now Mama terpaksa gagahkan diri utk pumping Sayang... Susu Mama pun dh tak cukup bile Qisya tak mo Isap direct.... Qisya sayang.... jgn lupe terus Tek Mama ye... Last friday Mama Rase Tek Mama ade sebijik ketulan.. Mama rasa sungguh takut sayang... Mama harap tiada apa2 lah... Nnt Mama Check-up. Tp Mama harap, ape yg ada dlm pikiran Mama ni bukan lah ye sayang... Mama tak sanggup if kene buang Tek Mama!!!

4 comments:

  1. hmm... ko kena rajin pump.. kerap kan pumping session.. insyallah susu makin byk...
    ketulan tu susu aku rasa.. breast jadi bengkak.
    ko kena la rajin2 pump.

    ReplyDelete
  2. malay...

    tabah yer... ku tau mu kuat!

    ingat tak ku penah ada cam lump kat B arituh..
    aku rasa mu punya kes ni cam aku ler.. agaknya sebab Qisya tak direct, mu pam jer kan? so B mu tak btol² empty. tuh yg ada susu beku tuh... da cuba tuam + mandi/berendam air panas then pam???

    ReplyDelete
  3. hai..kuatkan semangat yer! :)

    ReplyDelete
  4. hi...
    pretty.. ena..
    it's not susu bengkak.. ketulan tu sebijik mcm guli...
    ku mmg still ngepam my breast.. sbb Qisya minum bm laju je... fm dia mcm memain..
    ku skrg mmg dl bergelar exclusive pumping breastfeed... sbb mmg xde direct langsung!!

    ReplyDelete